matkalla-asuntoautolla

Kesä viimeinkin tullut😀

Pitkän ja lumisen talven jälkeen tuntuu mukavalta kun on lämmin ja aurinko paistaa.

Kesän tulon huomaa luonnossa. Linnut laulaa ja kaikki on alkanut vihertää. Nyt on se paras aika kesästä täällä koillismaalla. On lämmintä, eikä ole saapuneet hyttyset ja mäkäräiset. Nyt kannattaa nauttia ulkoilusta.

Viikonloppuna käytiin asuntoautolla muutaman sadan kilometrin reissu ja pari yötä oltiin autossa. Ei tarvinnut enää lämmittää yöllä.

Käytiin myös pitkästä aikaa harrastamassa geokätköilyä ja saimme reilut parikymmentä löytöä kirjattua.

Tällainen reissu mukavasti irroittaa arjesta ja antaa muuta ajateltavaa, kuin normaali arki. Meni tosiaan jopa useita tunteja ettei käynyt edes verkkokauppa mielessäkään😊

Verkkokaupasta tuli mieleeni, että viime aikoina se on aiheuttanut päänvaivaa. On ollut aika hitaalla koko sivusto. Sitä olen yrittänyt selvittää että mistä se voi johtua.

Osittain se kuulemma johtuu siitä että on palvelimena 3 tähden web hotelli. Tänään se muutettiin kokeeksi neljän tähden hotelliksi.

Miten se on sitten näkynyt että on hidas web-hotelli. No esimerkiksi sitten että asiakkaat ovat joutuneet yrittämään tilauksen maksua useampaan kertaan. Sivuston hitsaus on ilmeisesti aiheuttanut sen että maksutiedot eivät ole kirjautuneet riittävän nopeasti ja maksaminen on epäonnistunut.

Jospa tuo tason nosto auttaisi asiaa ja nämä peruuntuneet tilaukset jäisivät historiaan 😅

Tiedän että sivustolla on myös tuotteidemme hakujen kanssa ongelmaa, sitä yritän seuraavaksi selvittää. Yritys on kova että saisin nuo osastot rakennettua selkeämmäksi. Tässä kuitenkin on vaikeutena se, että sivusto on koko ajan käytössä ja pieni pelko etten rikkoisi sivustoa niin ettei sieltä enää pystyisi asiakkaat tilaamaan.

Tämän kirjoitukseni olisi oikeasti pitänyt alkaa kiitoksella. Eli lämmin KIITOS teille kaikille asiakkaille jotka olette tilanneet tuotteita lukkomatilta. En olisi uskonut kolme vuotta sitten kun aloitin verkkokaupan rakentamisen, että saan toimittaa kuukausittain reilulla tuhannella eurolla tuotteita ympäri Suomea.

Nämä tuotemyynnit olisivat jääneet myymättä ilman teitä ja verkkokauppaa🙏 Hyvin harva asiakas olisi osannut tuotteita tulla täältä korvesta noutamaan.

Edelleen on tarkoitus tarjota lukkoihin osia ja avaimia sekä harrasteautoihin, asuntoautoihin, asuntovaunuihin, polkupyöriin ja mopoihin sekä moottoripyöriin. Yleisimmät avaimet onnistuu koodien mukaan ja jos koodia ei ole, niin malliavaimen kuvaamalla aika usein onnistuu avaimet tehdä.

Tervetuloa asioimaan, osoitehan on www.lukkomatti.fi Jos tuotteiden löytymisessä on ongelmaa, niin kannattaa soittaa tai laittaa sähköpostia niin selvitetään asia.

Aurinkoista kesää kaikille nykyisille asiakkaille sekä myös tuleville 🙂

Samankaltaiset artikkelit

  • Hyvää Juhannusta!

    Ollaan edetty vuoden ajassa kesän kauneimpaan ja valoisimpaan aikaan. Vietämme aivan kohta keskikesän juhlaa, Juhannusta.  Haluamme kiittää kuluneesta puolesta vuodesta ja toivottaa oikein rauhallista ja levollista juhannusta! Ladataan akkuja muutama päivä ja sitten taas jaksaa tehdä töitä. Juhannuksen ajaksi lukkomatti laittaa työhanskat naulaan ja nauttii lämpimistä kesäpäivistä. Jäätelö, limsa ja makkara varmasti kuuluvat tämän juhannuksen…

  • Bye-Bye! Visma Pay

    Kesäkuun lopusta poistui VismaPay maksutavat lukkomatin verkkokaupassa.  Syy on hyvin yksinkertainen. Verifone maksutapaa käytti suurin osa kaupassani asioivista.  Toinen syy on hinta. Visma Pay maksutapa oli aiemmin Bambora Payform ja silloin hyvin toimiva ja edullinen pienessäkin verkkokaupassa.  Kun Visma osti Bamboran, niin palveluun tuli sellainen lisämaksu, että jos ei palvelua käytä, niin joutuu maksamaan niin…

  • Niin se Presta Shop hävisi

    Aikani säädin juttuja ja niin se vaan meni Presta Shop kauppa aivan toimintakyvyttömäksi. Onneksi oli varmuuskopiot, tai ainakin niin oletin homman hoituvan. Ajattelin että toimimaton kauppa pois ja uusi asennetan tilalle ja palautetaan varmuuskopio. Homma ei käyny niinkuin suunnittelin, vaan Presta Shopin kauppaa ei enää sitten saanutkaan asennettua uudestaan. Ei sitten millään onnistunut. Onneksi minulla…

  • Tiesitkö että vara-avain säästää rahaa ja hermoja

    Voi ei! Avain jäi sisään!! …ettei niin kävisi hanki vara-avain Tästä pääsee tilaamaan vara-avaimia!! Miksi esitän vara-avaimen säästävän rahaa ? ja vielä hermojakin… Siksi, että kun sinulla on vara-avain olemassa, et jää ovien ulkopuolelle niin autossa kuin kotonakaan. Eli et lukitse itseäsi ulos autosta ja kotoa. Useinhan se vara-avaimen tarve ilmenee juuri silloin, kun on…