Tilaussopimus ja peruutus/ palautusehdot

Tilaus-  ja sopimusehdot(päivitetty ( suluissa pvm. 18.5.2021 muutokset*)

MATTI HANKKILA TMI (LUKKOMATTI) 1473961-5 (jäljempänä kauppa tai verkkokauppa) myy tuotteita yksityishenkilöille sekä yrityksille* Suomeen.

*Yritykset huomioikaa että pienellä verkkokaupalla ei  ole resursseja pitää  tuotteita suuria eriä varastossa. JMA-avainaihioita ei myydä jyrsimättöminä aihioina. Niin sanottu avainten tukkumyynti (JMA-aihiot) ei ole mahdollista yrityksille.  Valmiiksi koodilla jyrsittynä myydään myös yrityksille.

Pidätämme oikeuden toimitusehtojen ja hintojen muutoksiin. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. 

Verkkokaupan yhteystiedot ja asiakaspalvelu.

Sähköposti: lukkomatti(at)gmail.com tai matti(at)lukkomatti.fi

Puhelin: 044 090 6400
Postiosoite: Konttilantie 805, 93190 YLI-SIURUA (PUDASJÄRVI)
Yrityksellä ei ole kiinteää myymälää.

Tilaaminen

Tilattavat tuotteet valitaan kotisivuilla lisäämällä ne ostoskoriin. Tilaus lähetetään maksamalla ostoskorin sisältö verkkokaupan kassatoiminnossa. Tehdessäsi tilauksen hyväksyt nämä toimitusehdot, tuotteiden hinnat sekä toimituskulut.  Tilauksesta lähetetään tilausvahvistus sähköpostitse. Tilausvahvistuksesta ilmenevät tilatut tuotteet sekä hinta.

Tilaus sitoo asiakasta kun Lukkomatti on vahvistanut tilauksen. Asiakas on velvollinen tarkastamaan, että vahvistus on saapunut hänelle ja että tuotteet vastaavat tilausta.

HUOM!! LISÄAVAINTEN TILAAJAT!
 Laittamalla rasti tähän tilaussopimus-ja peruutus/palautus ehdot lomakkeeseen asiakas Lisäavaimia tilatessaan vahvistaa että hänellä on oikeus tilata kyseistä avainta/ avaimia. Samalla hän kuittaa lukeneensa ja hyväksyy nämä ehdot. Ilman ehtojen hyväksymistä, ei tilausta voi tehdä
.

HUOMATKAA (18.5.2021)

Lukkomatti myy tuotteitaan vain omassa  https://www.lukkomatti.fi/kauppa nimisessä verkkokaupassa. Viimeaikoina on näkynyt tuotteideni kuvia ja nimelläni myytäviä tuotteita epämääräisillä sivustoilla.

VARMISTA AINA ENNEN TILAUSTA ETTÄ OLET TILAAMASSA NIMENOMAAN lukkomatti.fi sivustosta!! 

 

Maksut*(18.5.2021)

Maksutapa valitaan kassasivulla olevalla täpällä.

Vaihtoehdot: Huijausten estämiseksi poistan käytöstä Pankkisiirron maksutapana.  Lisäksi 1.7.2021 lähtien VISMA PAY maksutapa on poistunut käytöstä.

Lisään korttimaksun lähimaksu tapahtumana. (Nouto tai toimitus Pudasjärven lähialue)

  • Maksa toimitettaessa, käteinen tai korttimaksu (vain lähialue)
  • Maksa Verifonen-BlueCommerce  verkkomaksut palvelun kautta.

Maksutavat*

Korttimaksu- ja käteinen

Tuotteita asiakkaalle suoraan toimitettaessa, käy maksuvälineenä käteinen ja pankki-sekä luottokortit.

Verifone BlueCommerce maksupalvelu

”Maksupalvelun tarjoaa Verifone Finland Oy (0943819-9). Verifone Finland Oy on Finanssivalvonnan toimiluvan saanut maksulaitos. Maksutapahtumat toteutetaan Verifone Finland Oy:n suojatussa tietoturvallisessa maksuympäristössä. Yleisimpien verkkopankki-, kortti- ja muiden maksujen vastaanottajana tiliotteella sekä mahdollisilla korttilaskuilla näkyy Verifone Finland Oy, joka välittää maksut kauppiaalle. Muiden maksutapojen osalta Verifone Finland Oy toimii maksutapahtumatietojen välittäjänä, jolloin maksun vastaanottajana näkyy Matti Hankkila Tmi.

 

Verifone Finland Oy

Keskuskatu 1 A

00100 Helsinki

Asiakaspalvelu: 020-7535192

Sähköposti: kuluttaja@verifone.fi

www.verifone.fi

 

Toimitus ja toimituskulut.

Lukkomatti toimittaa tilaukset postin tai matkahuollon kautta valitsemallasi tavalla Suomen alueelle, poislukien Ahvenanmaa. Toimituskulut ovat 2,5€- 15,40€ välillä. Eräissä tapauksissa voivat olla suuremman esim. erittäin pitkät tuotteet kuten pitkäsulkijat ja tangot. Näidenkin kohdalla hinta selviää tuotteen kohdalla.

(18.5.2021)Lukkomatti pidättää oikeuden toimituskulujen kohdalla tehdä haarukointia, että mikä toimituskulu parhaiten toimisi asiakkaille. Tällaisista kokeiluista ilmoitetaan kaupan sivuilla.  Esimerkiksi seuraavasti: 

“Hei kaikki! Haarukoimme parasta myyntiä tuottavaa postikulua. Toimituskulumme onkin nyt seuraavan kuukauden ajan XX,XX euroa. Jos näyttää siltä, että tällä hinnalla saamme eniten tilauksia, se jää pysyväksi.” (18.5.2021)

Toki toimituksen voi saada jopa veloituksetta kunhan ostos täyttää ilmaisen toimituksen rajan (90€).

Varastosta toimitettavien tuotteiden toimitusaika on yleensä 2-5 arkipäivää. Mikäli toimitettavat tuotteet ovat tilaustuotteita, toimitusaika on 5-8pv ja jos tukkurilta tuote on loppu 2-6 viikkoa. Viivästyksistä ilmoitetaan asiakkaalle ja sovitaan miten toimitaan.

Toimituskulut määräytyvät valitun toimitustavan, mahdollisten lisäpalvelujen, tilauksen painon ja koon mukaan. Näet toimituskulut verkkokaupan kassatoiminnossa ennen tilauksen lopullista hyväksymistä.

Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut toimituksen aikana, tulee tästä ilmoittaa viipymättä, mutta kuitenkin 14 vuorokauden kuluessa verkkokaupalle. Toimituksessa vioittuneista paketeista tulee viipymättä ilmoittaa toimituksesta vastanneelle yhtiölle.

Palautukset

Verkkokaupan asiakkaalla on kuluttajansuojalain mukainen 14 vuorokauden vaihto- ja palautusoikeus. Jos palautus ei ole tuotteen virheestä johtuva, asiakas maksaa palautuksesta koituvat kulut. Palautusoikeutta ei ole tuotteille, jotka on räätälöity asiakkaalle, esim: valmistetut avaimet, lukkopesät yms. Asiakkaalla on oikeus vaihtaa tai palauttaa osa tai kaikki tilauksen tuotteet. Palautettavat tai vaihdettavat tuotteet tulee olla alkuperäispakkauksessa ja myyntikuntoisia. Halutessasi palauttaa tai vaihtaa tuotteita, ota ensin yhteyttä verkkokauppaan ja kysy palautusohjeita. Liitäthän palautukseen mukaan nimesi, yhteystietosi sekä tilinumerosi mahdollista maksunpalautusta varten.

Tilauksen peruuttaminen, virhevastuu ja reklamaatiot

Ennen tilauksen toimitusta tilauksen voi peruuttaa kirjallisella ilmoituksella sähköpostitse.

Verkkokaupalla on lakisääteinen virhevastuu myydyistä tuotteista. Reklamaatiotapauksissa pyydämme olemaan yhteydessä asiakaspalveluumme.

Tuotteen ollessa räätälöity, tilausta ei voi peruuttaa. Räätälöinti tarkoittaa asiakkaan koodin mukaan tehtyjä avaimia, lukkopesiä tai muuta tuotetta.

Normaalitilanteessa peruutus on mahdollista lakisääteisen 14pv:n ajan. Asiakas maksaa palautuksesta johtuvat maksut.

Lainaus Kilpailu-ja kuluttaviraston ohjeista  osoitteessa: https://www.kkv.fi/Tietoa-ja-ohjeita/Ostaminen-myyminen-ja-sopimukset/verkkokauppa-posti-ja-puhelinmyynti-etamyynti/tavaran-ja-maksun-palauttaminen/
Tavaran palauttaminen ja kustannukset

“Jos kuluttaja peruuttaa kaupan, tavara on palautettava viimeistään 14 päivän kuluttua peruuttamisilmoituksen tekemisestä. Kuluttajan vastuulla on tarvittaessa näyttää toteen, että tavara on palautettu määräajassa, esimerkiksi palautuskuitilla.

Kuluttajan on maksettava palauttamisesta aiheutuvat kustannukset” 

Lukkomatti pidättää oikeuden muuttaa peruutusehtoja.

Erimielisyydet ja riitatilanteet pyrimme ensisijaisesti neuvottelemalla sopimaan, tahdomme palvella asiakkaita mahdollisimman hyvin nyt ja tulevaisuudessa . 

Kuluttajalla on kuitenkin oikeus viedä mahdolliset riitatilanteet kuluttajariitalautakunnan ratkaistavaksi.