Tilaussopimus ja peruutus/ palautusehdot

Tilaus-  ja sopimusehdot

MATTI HANKKILA TMI (LUKKOMATTI) 1473961-5 (jäljempänä kauppa tai verkkokauppa) myy tuotteita yksityishenkilöille sekä yrityksille* Suomeen.

*Yritykset huomioikaa että pienellä verkkokaupalla ei  ole resursseja pitää  tuotteita suuria eriä varastossa. JMA-avainaihioita ei myydä jyrsimättöminä aihioina. Niin sanottu avainten tukkumyynti (JMA-aihiot) ei ole mahdollista yrityksille.  Valmiiksi koodilla jyrsittynä myydään myös yrityksille.

Pidätämme oikeuden toimitusehtojen ja hintojen muutoksiin. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. 

Verkkokaupan yhteystiedot ja asiakaspalvelu.

Sähköposti: lukkomatti@gmail.com

Puhelin: 044 090 6400
Postiosoite: Konttilantie 805, 93190 YLI-SIURUA (PUDASJÄRVI)
Yrityksellä ei ole kiinteää myymälää.

Tilaaminen

Tilattavat tuotteet valitaan kotisivuilla lisäämällä ne ostoskoriin. Tilaus lähetetään maksamalla ostoskorin sisältö verkkokaupan kassatoiminnossa. Tehdessäsi tilauksen hyväksyt nämä toimitusehdot, tuotteiden hinnat sekä toimituskulut.  Tilauksesta lähetetään tilausvahvistus sähköpostitse. Tilausvahvistuksesta ilmenevät tilatut tuotteet sekä hinta.

Tilaus sitoo asiakasta kun Lukkomatti on vahvistanut tilauksen. Asiakas on velvollinen tarkastamaan, että vahvistus on saapunut hänelle ja että tuotteet vastaavat tilausta.

HUOM!! LISÄAVAINTEN TILAAJAT! Laittamalla rasti tähän tilaussopimus-ja peruutus/palautus ehdot lomakkeeseen asiakas Lisäavaimia tilatessaan vahvistaa että hänellä on oikeus tilata kyseistä avainta/ avaimia. Samalla hän kuittaa lukeneensa ja hyväksyy nämä ehdot. Ilman ehtojen hyväksymistä, ei tilausta voi tehdä.

Maksut

Maksutapa valitaan kassasivulla olevalla täpällä.

Vaihtoehdot:

  • Pankkisiirto, ennakkomaksu
  • Maksa toimitettaessa, (vain lähialue)
  • Maksa Verifonen-BlueCommerce  verkkomaksut palvelun kautta.
  • Maksa Visma Pay -palvelun kautta

Verkkokaupan maksuvälittäjänä toimii Visma Pay (Paybyway Oy, y-tunnus 2486559-4), joka on rekisteröity Finanssivalvonnan ylläpitämään maksulaitosrekisteriin. Maksamiseen siirrytään Visma Payn verkkopalvelun kautta ja tiliotteella ja laskulla maksun saajana näkyy Visma Pay tai Paybyway Oy. Visma Pay välittää maksut verkkokauppiaalle. Maksaminen on turvallista, sillä kaikki maksutapahtumaa koskevat tiedot välitetään salattua yhteyttä käyttäen niin ettei kukaan ulkopuolinen taho näe maksutapahtuman tietoja.

Kauppa syntyy verkkokaupan asiakkaan ja verkkokaupan välille. Verkkokaupan vastuulla ovat kaikki kauppaan liittyvät velvoitteet.

Lue lisää Visma Paysta: https://www.visma.fi/vismapay/

Maksutavat

Ennakkomaksu- ja käteinen

Ennakkomaksu tilisiirrolla. Jolloin toimituksen valmistaminen aloitetaan kun suoritus näkyy tilillä tai suorituksen kuitista on toimitettu kuva esim. sähköpostilla lukkomatti@gmail.com

Tuotteita asiakkaalle suoraan toimitettaessa, käy maksuvälineenä myös käteinen ja pankkikortti.

Visma Pay maksupalvelu

Visma Pay -palvelun kautta voit maksaa verkkopankkitunnuksilla, lompakolla, maksukorteilla (credit/debit), laskulla tai osamaksulla. Käytettävissä ovat seuraavat maksutavat: Osuuspankki, Nordea, Danske Bank, Oma Säästöpankki, Säästöpankki, Aktia, Paikallisosuuspankit, S-Pankki, Handelsbanken, Ålandsbanken, MobilePay,  Pivo, Visa-, Visa Debit-, Visa Electron-, MasterCard- ja Debit MasterCard -kortit, sekä Jousto  Lasku tai osamaksu. (Joustolla voi maksaa, kun osto on yli 20€) HUOM!!  ENTERPAY lasku ja masterpass mahdollisuutta ei ole, vaikka tiedoissa sivustolla nekin mahdollisuudet esiintyvät.

MobilePay: Voit maksaa MobilePay-lompakollasi mikäli olet sallinut verkkokaupoissa maksamisen sovelluksen asetuksista. MobilePay-lompakolla suoritetut maksut veloitetaan lompakkoon liitetyltä maksukortilta. Mikäli maksun veloittaminen maksukortilta epäonnistuu, MobilePay-lompakolla maksaminen ei ole mahdollista verkkokaupassa.

Pivo: Käyttöehdot ovat tarjolla Pivon sivuilla: https://pivo.fi/kayttoehdot/pivon-kayttoehdot/

Jousto lasku ja osamaksu on kotimainen palvelu, jolla teet ostoksesi nopeasti ja turvallisesti. Jousto on tarkoitettu yksityishenkilöille, jotka ovat hoitaneet raha-asiansa moitteettomasti. Joustolla saat 30 vuorokautta korotonta ja kulutonta maksuaikaa. Laskun saatuasi voit päättää maksatko sen kokonaan vai osissa. Osamaksulla voit maksaa ostoksesi jopa 36:ssa erässä, alkaen 9,90 eur/kk. Jousto osamaksun kustannukset ovat 3,90 eur/kk ja 19,90%:n luottokorko. Voit maksaa Joustolla 30–3000 euron ostoksia. Luotonmyöntäjänä toimii Aurajoki Nordic Oy. Lue lisää Joustosta osoitteessa www.jousto.com.

Visma Pay -maksupalvelun yhteystiedot

Visma Pay, Paybyway Oy (Y-tunnus 2486559-4)
Sähköposti: helpdesk@vismapay.com
Puhelin: 09 315 42 037 (arkisin klo 9-17)
Postiosoite: Laserkatu 6, 53850 Lappeenranta

 

Verifone BlueCommerce maksupalvelu

”Maksupalvelun tarjoaa Verifone Finland Oy (0943819-9). Verifone Finland Oy on Finanssivalvonnan toimiluvan saanut maksulaitos. Maksutapahtumat toteutetaan Verifone Finland Oy:n suojatussa tietoturvallisessa maksuympäristössä. Yleisimpien verkkopankki-, kortti- ja muiden maksujen vastaanottajana tiliotteella sekä mahdollisilla korttilaskuilla näkyy Verifone Finland Oy, joka välittää maksut kauppiaalle. Muiden maksutapojen osalta Verifone Finland Oy toimii maksutapahtumatietojen välittäjänä, jolloin maksun vastaanottajana näkyy Matti Hankkila Tmi.

 

Verifone Finland Oy

Keskuskatu 1 A

00100 Helsinki

Asiakaspalvelu: 020-7535192

Sähköposti: kuluttaja@verifone.fi

www.verifone.fi

 

Toimitus ja toimituskulut.

Lukkomatti toimittaa tilaukset postin tai matkahuollon kautta valitsemallasi tavalla Suomen alueelle, poislukien Ahvenanmaa. Toimituskulut ovat 2,5€- 15,40€ välillä. Eräissä tapauksissa voivat olla suuremman esim. erittäin pitkät tuotteet kuten pitkäsulkijat ja tangot. Näidenkin kohdalla hinta selviää tuotteen kohdalla.

Toki toimituksen voi saada jopa veloituksetta kunhan ostos täyttää ilmaisen toimituksen rajan (90€).

Varastosta toimitettavien tuotteiden toimitusaika on yleensä 2-5 arkipäivää. Mikäli toimitettavat tuotteet ovat tilaustuotteita, toimitusaika on 5-8pv ja jos tukkurilta tuote on loppu 2-6 viikkoa. Viivästyksistä ilmoitetaan asiakkaalle ja sovitaan miten toimitaan.

Toimituskulut määräytyvät valitun toimitustavan, mahdollisten lisäpalvelujen, tilauksen painon ja koon mukaan. Näet toimituskulut verkkokaupan kassatoiminnossa ennen tilauksen lopullista hyväksymistä.

Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut toimituksen aikana, tulee tästä ilmoittaa viipymättä, mutta kuitenkin 14 vuorokauden kuluessa verkkokaupalle. Toimituksessa vioittuneista paketeista tulee viipymättä ilmoittaa toimituksesta vastanneelle yhtiölle.

Palautukset

Verkkokaupan asiakkaalla on kuluttajansuojalain mukainen 14 vuorokauden vaihto- ja palautusoikeus. Jos palautus ei ole tuotteen virheestä johtuva, asiakas maksaa palautuksesta koituvat kulut. Palautusoikeutta ei ole tuotteille, jotka on räätälöity asiakkaalle, esim: valmistetut avaimet, lukkopesät yms. Asiakkaalla on oikeus vaihtaa tai palauttaa osa tai kaikki tilauksen tuotteet. Palautettavat tai vaihdettavat tuotteet tulee olla alkuperäispakkauksessa ja myyntikuntoisia. Halutessasi palauttaa tai vaihtaa tuotteita, ota ensin yhteyttä verkkokauppaan ja kysy palautusohjeita. Liitäthän palautukseen mukaan nimesi, yhteystietosi sekä tilinumerosi mahdollista maksunpalautusta varten.

Tilauksen peruuttaminen, virhevastuu ja reklamaatiot

Ennen tilauksen toimitusta tilauksen voi peruuttaa kirjallisella ilmoituksella sähköpostitse.

Verkkokaupalla on lakisääteinen virhevastuu myydyistä tuotteista. Reklamaatiotapauksissa pyydämme olemaan yhteydessä asiakaspalveluumme.

Tuotteen ollessa räätälöity, tilausta ei voi peruuttaa. Räätälöinti tarkoittaa asiakkaan koodin mukaan tehtyjä avaimia, lukkopesiä tai muuta tuotetta.

Normaalitilanteessa peruutus on mahdollista lakisääteisen 14pv:n ajan. Asiakas maksaa palautuksesta johtuvat maksut.

Lainaus Kilpailu-ja kuluttaviraston ohjeista  osoitteessa: https://www.kkv.fi/Tietoa-ja-ohjeita/Ostaminen-myyminen-ja-sopimukset/verkkokauppa-posti-ja-puhelinmyynti-etamyynti/tavaran-ja-maksun-palauttaminen/
Tavaran palauttaminen ja kustannukset

“Jos kuluttaja peruuttaa kaupan, tavara on palautettava viimeistään 14 päivän kuluttua peruuttamisilmoituksen tekemisestä. Kuluttajan vastuulla on tarvittaessa näyttää toteen, että tavara on palautettu määräajassa, esimerkiksi palautuskuitilla.

Kuluttajan on maksettava palauttamisesta aiheutuvat kustannukset” 

Lukkomatti pidättää oikeuden muuttaa peruutusehtoja.

Erimielisyydet ja riitatilanteet pyrimme ensisijaisesti neuvottelemalla sopimaan, tahdomme palvella asiakkaita mahdollisimman hyvin nyt ja tulevaisuudessa . 

Kuluttajalla on kuitenkin oikeus viedä mahdolliset riitatilanteet kuluttajariitalautakunnan ratkaistavaksi.