Kesä viimeinkin tullut😀
Pitkän ja lumisen talven jälkeen tuntuu mukavalta kun on lämmin ja aurinko paistaa. Kesän tulon huomaa luonnossa.
Hyvät asiakkaat! Viikko 26-27/2026 .
Lukkomatti pitää vähän lomaa!
Lukkomatin kaupan toimituksissa ajalle 24.6-2.7.26 tulee noin viikon tauko
Tilauksia voi tehdä myös tällä ajalla, mutta niiden toimituksia ei ole tuolloin.
Tuona aikan tulleet tilaukset laitetaaan matkaan
Perjantaina 3.7.6.26 tilausten tulojärjestyksessä.
Lukkomatti toivottaa kaikille oikein mukavaa ja rentouttavaa kesää!
Ystävällisin terveisin, Matti Piilota tämä ilmoitus
Pitkän ja lumisen talven jälkeen tuntuu mukavalta kun on lämmin ja aurinko paistaa. Kesän tulon huomaa luonnossa.
Ostoskori on tyhjä.