Tilaussopimus ja peruutus/ palautusehdot-1

Tilaussopimus Lukkomatin verkkokauppaan

1. Käyttöoikeus

Lukkomatin verkkokauppa on tarkoitettu täysi-ikäisille, Suomessa asuville kuluttajille.

2. Asiakkaan vastuu ja velvollisuus verkkokaupasta tilattaessa 

Tilaus sitoo asiakasta kun Lukkomatti on vahvistanut tilauksen. Asiakas on velvollinen tarkastamaan, että vahvistus on saapunut hänelle ja että tuotteet vastaavat tilausta.

HUOM!! LISÄAVAINTEN TILAAJAT!! Laittamalla rasti tähän tilaussopimus-ja peruutus/palautus ehdot lomakkeeseen asiakas Lisäavaimia tilatessaan vahvistaa että hänellä on oikeus tilata kyseistä avainta/ avaimia. Samalla hän kuittaa lukeneensa ja hyväksyy nämä ehdot. Ilman ehtojen hyväksymistä, ei tilausta voi tehdä.

3. Toimitus

Lukkomatti toimittaa tilaukset valitsemallasi tavalla Suomen alueelle, jopa veloituksetta kunhan ostos täyttää ilmaisen toimituksen rajan (90€) Ulkomaille tilattaessa ei verkkokauppaa voi hyödyntää, vaan on oltava henkilökohtaisesti yhteydessä Lukkomattiin esim. sähköpostin välityksellä lukkomatti@gmail.com .

4. Maksutavat

Tällä hetkellä Lukkomatin verkkokaupassa käy ainoastaan tilisiirto maksutapana. Sekä käteinen tai pankkikortti silloin kun tuotteet toimitetaan suoraan asiakkaalle.

Tavaran toimitus on pidossa tilassa, kunnes tilauksen maksusuoritus näkyy pankkitilillä. Toimituksen lähtöä voi nopeuttaa ottamalla maksusuorituksen kuitista kuvan ja liittämällä sen sähköpostiin. Toimitus tapahtuu pääsääntöisesti seuraavana arkipäivänä maksusuorituksen varmistuksesta. Jos toimituksessa tulee jokin viive tai tuotetta ei pystytä laittamaan matkaan, olemme yhteydessä puhelimitse tai sähköpostilla.

Laskutus on mahdollista henkilöille joille on olemassa (tai avataan) tili. Laskutuksen yhteydessä tarkastamme asiakkaan luottotiedot ja lisäämme laskutuskulun alkaen 3,55€ 

5. Palautusoikeus

Kaikilla* tuotteillamme on lakisääteinen 14pvn palautusoikeus. Kuitenkin palautuksesta on sovittava etukäteen. Joko soittamalla numeroon 0440906400 tai sähköpostilla lukkomatti@gmail.com

Asiakas vastaa palauttamiseen liittyvistä kustannuksista, paitsi jos tuotetta ei palauteta siinä olevan virheellisyyden vuoksi.

Tuotteen on oltava myyntikelpoinen, tai vastaavassa kunnossa kuin lähetettäessä. 

*EI KOSKE RÄÄTÄLÖITYJÄ TUOTTEITA

Peruutus-palautusehdot

Tuotteen ollessa räätälöity, tilausta ei voi peruuttaa. Räätälöinti tarkoittaa asiakkaan koodin mukaan tehtyjä avaimia, lukkopesiä tai muuta tuotetta.

Normaalitilanteessa peruutus on mahdollista lakisääteisen 14pv:n ajan. Asiakas maksaa palautuksesta johtuvat maksut.

Lainaus Kilpailu-ja kuluttaviraston ohjeista  osoitteessa: https://www.kkv.fi/Tietoa-ja-ohjeita/Ostaminen-myyminen-ja-sopimukset/verkkokauppa-posti-ja-puhelinmyynti-etamyynti/tavaran-ja-maksun-palauttaminen/

Tavaran palauttaminen ja kustannukset

“Jos kuluttaja peruuttaa kaupan, tavara on palautettava viimeistään 14 päivän kuluttua peruuttamisilmoituksen tekemisestä. Kuluttajan vastuulla on tarvittaessa näyttää toteen, että tavara on palautettu määräajassa, esimerkiksi palautuskuitilla.

Kuluttajan on maksettava palauttamisesta aiheutuvat kustannukset” 

Lukkomatti pidättää oikeuden muuttaa peruutusehtoja.